روایت‏ های آسمانی

می نویسم و نگاهم به آسمان است، در انتظار سپیده!

روایت‏ های آسمانی

می نویسم و نگاهم به آسمان است، در انتظار سپیده!

امان از پیری

هنوز به چهل سالگی نرسیده، سایه سنگین پیری را حس می‏کنم. همچنان که با گذر عمر انرژی آدمی تحلیل می‏رود و فعالیت‏های اجتماعی‏اش محدود می‏گردد، فعالیت اینترنتی نیز از این قاعده مستثنی نیست. در میان امور، مشاغل و ابتلائات روزمره، تعداد زیادی وبلاگ را نیز اداره می کردم، که از مدت‏ها پیش به این نتیجه رسیده‏ام که توان حفظ و اداره‏ی همه‏ی آنها را ندارم. اکنون تعدادی از وبلاگ‏ها –‏به‏ویژه شناخته شده ها ‏– را تعطیل کرده و به اینجا آمده‏ام. اگر می‏توانستم، یعنی اگر اعتیاد و دلبستگی به وبلاگ‏نویسی درمان داشت، کمی از این حال و هوا کناره می‏گرفتم و وقت بیشتری برای امور مهم‏تر زندگی درنظر می‏گرفتم. نمی‏خواهم بگویم انتقاد به پارسی بلاگ در این دگرگونی نقشی نداشته، اما علت اصلی نبوده است. اگر چه انتقادهای این جانب و لجاجت حضرات باعث شد که در هنگام تعدیل وبلاگ‏ها، ابتدا به سراغ وبلاگ‏هایم در پارسی بلاگ بروم.

اینجا این بدی را دارد که از ارتباط دوستانه با کاربران همدل و همفکر خبری نیست و از تعامل با دوستان - که حالا دیگر بعضی‏شان خیلی هم دوست نیستند – محروم‏ام. اما این خوبی را هم دارد که دغدغه‏ی توجه یا عدم توجه به نظرات، انتقادات و پیشنهاداتم را ندارم. اینجا از سیاست‏گذاری با بوق و کرنا و اعلام برگزیده‏ها خبری نیست. اینجا از منم زدن و باند‏بازی و گروه‏گرایی، آن هم به نام دین، خبری نیست. اینجا به من آن آرامش لازم را می دهد که بمانم و وبلاگ داشته باشم و بسته به حال و حس و وقتم بنویسم.

به جز این بار، دوستان را از به روز شدن خبر نمی‏کنم. آنها که بخواهند و قابل بدانند مراجعه می‏کنند و یا در خبرنامه‏ی وبلاگ ثبت نام می‏نمایند. تا آنجا که بتوانم و یادم باشد، آنها را هم که قابل بدانم، خود در خبرنامه عضو خواهم کرد.

اگر چه عادت ندارم به دوستان تأکید کنم که نظرشان را درج کنند و مهم‏تر از آن عادت ندارم که در ازای هر دیدار و نظر، به بازدید بروم و نظری ثبت کنم و از این پس هم فقط در وبلاگ‏هایی نظر می‏دهم که واقعاً حرفی در باره‏اش داشته باشم؛ اما دلم می‏خواهد این بار نظر بدهید. هم در باره‏ی پناه گرفتنم در اینجا و هم در باره‏ی کمّ و کیف وبلاگ. اگر هم پرسشی داشته باشید به یاری خدا بی‏جواب نخواهد ماند. دعا بفرمایید.

نظرات 7 + ارسال نظر
صاعقه جمعه 9 شهریور 1386 ساعت 05:51 ب.ظ http://vadi.parsiblog.com

سلام
وبلاگ جدید مبارک.
مطمئن هستم این وبلاگ زیبا هم مثل بقیه پربار خواهد بود.
تابعد....

سلام بر حضرت صاعقه خانم عزیز دایی. به قول شما مرسی و به قول بنده دعا بفرمایید.

صبا جمعه 9 شهریور 1386 ساعت 06:17 ب.ظ http://talatom.parsiblog.com

هوالحق
سلام

مبارک است...
احتمال دادم اینجا میاین.. هر یک از باقی ها یک موردی دارند اخه..حالا اینجا خوبه؟...
[img]http://qsmile.com/qsimages/77.gif[/img]
اصلا احساس غربت نکنین ما همین دوروبرا هستیم.. من خودم همه جا یه شعبه دارم..یکی همینجا میزنم... قابتونم که همدمتونه همه جا! :دی!
حالا جدای شوخی و جدی...
انشاالله اینجا دیگه بدون دردسر قلم بزنین و ما استفاده کنیم...
همیشه سلامت باشید
التماس دعا

سلام. از کجا فهمیدید می آیم اینجا؟ از علاقه ام به قالب؟ درست است! شعبه اینجایتان را معرفی کنید تا ما هم چیز کنیم.

سید محسن موسوی شنبه 10 شهریور 1386 ساعت 12:00 ق.ظ http://www.fasleagahi.com

سلام سرکرده
منزل نو مبارک
خوب در رفتی
ولی بازم اعتیاد دست از سرت برنداشت
حالا می رفتی بلگفا اینجا چرا اومدی؟
یاعلی

سلام برادر. سرکرده کدام است؟ حقیر سراژا تقصیر فراری کوچک همه دوستان هستم. مگر این اعتیاد بگذارد!!!

یک بجامانده - وبلاگ شلمچه شنبه 10 شهریور 1386 ساعت 12:16 ق.ظ http://shalamcheh.ir

بنام خدا
سلام دوست عزیز
منزل نو مبارک
از یک جهت کار خوبی کردید که از آن هیاهو دور شدیی ولی از جهت دیگر دلمون براتون تنگ می شود .
مطمئن باشید شما رو تنها نمی ذاریم .
این وبلاگتوتو لینک می کنم تا یادم باشه بیام و بخونم .
موفق باشید .
التماس دعا

سلام برادرم. همیشه با دلگرمی های شما اینترنت برایم زیباتر است. دعا بفرمایید.

صبا یکشنبه 11 شهریور 1386 ساعت 03:33 ب.ظ

هوالحق
سلام

به روز نیستین؟

این بخش اشتراک دوتا کادره... اولیش اسمه؟....دومیش ادرس؟...

بی خیال (لبخند)

صبا یکشنبه 11 شهریور 1386 ساعت 03:34 ب.ظ

حالا نمیشه به ما اطلاع به روز شدن بدین؟! سخته اشتراک! دونقطه دی!

به خاطر حضرت صبا چیزنامه حذف شد. حالا هر کی خودش باید سربزند (چیز)

فانی دوشنبه 23 مهر 1386 ساعت 05:57 ق.ظ http://gam.parsiblog.com/

سلام دوست گرامی‌ام
احساس کردم چون موضوع مهمی است پیام فرستادم. از تو می‌خواهم به وبلاگ سربزنی و مطلب را بخوانی: مگر چه شده است؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد