روایت‏ های آسمانی

می نویسم و نگاهم به آسمان است، در انتظار سپیده!

روایت‏ های آسمانی

می نویسم و نگاهم به آسمان است، در انتظار سپیده!

ما تشنه‏ایم یا شهدا؟!

یکی از نیروهای دسته حیدری بود، اهل تفرش. در حین عملیات مجروح شد. جراحت سختی داشت. خون زیادی هم از او رفته بود. امیدی به بهبودی اش نبود، اما نمی‏شد به کلی هم ناامید شد. ارتفاعات مشرف به پنجوین عراق فتح و تثبیت شده بود، اما تدارکات و آب نرسیده بود. یک مرتبه تدارکات رسید. کمپوت بین نیروها پخش شد. حیدری نمی توانست چشمانش را باز کند. یکی–دو متری من بود. با ناله گفت:«جعفری کمپوت رسیده؟» آب کمپوت را روی گاز استریل ریختم و لب‏هایش را تر کردم. می‏ترسیدم اگر مایعات بنوشد خون‏ریزی‏اش شدید شود. راهی طولانی را باید توسط برانکارد در پَستی و بلندی ارتفاعات طی کند تا به بهداری برسد.

فقط لب‏هایش را تر کردم. چند دقیقه بعد بود که چهره‏اش به لبخندی گرایید و آن همه شکفت که تو گفتی سیراب شد. همان دم روحش به پرواز درآمد. کنارش نشستم. حالتی از او دیده بودم که به جای گریه حسرت را به دلم می‏آورد. اما دلم خیلی سوخت. هر بار که یاد این ماجرا می‏افتم، می‏گویم ای کاش کمی از آب کمپوت را به دهانش ریخته بودم تا وداعش با ما همراه با تشنگی نبوده باشد.

نظرات 4 + ارسال نظر
زهره دوشنبه 9 مهر 1386 ساعت 02:43 ق.ظ http://www.dnoor.blogfa.com

سلام/نماز وروزه هاتون قبول باشه/آپم خوشحال می شوم سربزنید/
شب قدر، شب نزول قرآن ،نزول ملائکه ،
شب نور رحمت ومغفرت
شب قدر شب خودسازی تزکیه وتهذیب زدودن آلودگیها ونا پاکیهای روح وجسم
شب قدر شب گشوده شدن درهای رحمت و بخشایش و مغفرت خداوند تا سپیده دم صبح است./شهادت مولا علی (ع) را برهمه شیعیان تسلیت می گویم/التماس دعا

صبا دوشنبه 9 مهر 1386 ساعت 04:29 ب.ظ http://talatom.parsiblog.com

هوالحق
سلام علیکم

درسته....

حاشیه ی امنیتی ... نداره جدا؟.... نه به اون شدتش ولی تا حدی داره ....نداره؟

راستی قول داده بودید از لحظه ی شهادت چند شهید بگید ... فقط یه شهید رو گفتید...
التماس دعا ی فراوان

یاس یکشنبه 15 مهر 1386 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام گلم به خاطر دعوتتون ممنونم وبی زیبا با مطالبی زیباتر خوش به حال ایشون لب تشنه مثل سرور و سالار شهیدان یا شایدم مثل آقام اباالفضل (ع) رفت من وب ندارم ولی خوشحال میشم گاهی از طریق ایمیل به من سر بزنی امیر جان میتونم اگه مطلبی داشتم براتون ارسال کنم تا توی وبتون بذارید

م.الف.هاتف یکشنبه 25 آذر 1386 ساعت 09:58 ب.ظ http://mardesafar.blogfa.com

فکر می کنم که افرادی مانند آقای نوری زاد که ادعای دشمنی با نظام رو داره از الطاف خداونده و نشون می ده که دشمنان آنقدر به استیصال افتادن که دست به دامن اشخاصی مثل ایشان شده اند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد