روایت‏ های آسمانی

می نویسم و نگاهم به آسمان است، در انتظار سپیده!

روایت‏ های آسمانی

می نویسم و نگاهم به آسمان است، در انتظار سپیده!

شب یلدا با شهیدان

برای بعضی دوستان پیام کوتاه فرستاده بودم که «شب یلدا را با نام شهیدانمان آذین می‏بندیم» و بعد با خود گفتم نامردی نکنم و سری به یاران بزنم. ابتدا به زیارت کریمه‏ی اهل بیت(ع) راهی شدم. در حرم بودم که پیامکی از برادر علی کریمی (پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی) رسید و با خود گفتم اگر چیزی بنویسم و با گوشی کم‏توان تلفن همراه عکسی بگیرم، حتماً لینک خواهند داد و در حرم بودم که فربود - یکی از یاران والفجر هشت - را در کسوت‏ خدمت‏گزاری حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) دیدم و به فال نیک گرفتم و سپس به محله‏ی قدیم و گلزار شهدای امامزاده ابراهیم رفتم. کلید را از خادم گرفتم و در خلوتی که غیر بدان راه نداشت، به مهمانی یاران شتافتم. اغلب ِ شهدای محل و سه‏تن از گل‏های پرپر دسته‏ی نمازشب‏خوان‏ها در این گلزار هستند؛ این دسته را که به خاطر دارید؟ [لینک]

می‏گویند فقط کسانی موفق به زیارت شهیدان می‏گردند که دعوت شده باشند؛ اگر این سخن درست باشد، پس خوش‏حال باش که با همه‏ی روسیاهی و گنه‏کاری، شهیدان از تو دل نبریده‏اند و چه بسا انتظارت را می‏کشند؛ بسم الله!

 

 

حرم مطهر حضرت معصومه -س 

مثل خادم حرم مطهر کریمه‏ی اهل بیت(ع)، غبار فراق از آینه‏ی دل بزدای تا جلوه‏ی یار در وجودت بدرخشد.

 

 

 گلزار شهدای امامزاده ابراهیم قم

نعلین از پاها بیرون بیاور برادر، تو در سرزمین مقدسی قدم نهاده‏ای.

 

 

 گلزار شهدای امامزاده ابراهیم قم

تو هستی و فراق؛ نه، تو هستی و وصل یار و یاران. بگو و گوش فرادار که با تو چه می‏گویند. آری گوش فرادار!

 

 

 مزار شهید ابوالفضل عسکری نوری شهید ابوالفضل عسکری نوری

یکی از شهدای دستهی نمازشبخوانها . مظلوم بود. ساکت و گوشه گیر و دوست داشتنی. زیبا صورت و پاک سیرت. دوربین را که در دستت می‏دید کناره می‏گرفت. اکنون نیز مظلوم و گوشه گیر است.  بستگانش را کمتر در اینجا می‏بینم و رنگ و روی عکس پریده است و سال شهادتش به اشتباه درج شده است و تذکر من به مسئول مربوط تا کنون نتیجه‌ای نداشته است. کاش از او عکس‌های زیادی گرفته بودم، انگار به من می‏گوید:«جعفری! حالا من می‏گفتم عکس نگیر، تو چرا گوش می‏کردی؟» و یادآوری می‏کند که «هر جا لازم دیدی عکست را بگیر و به کسی گوش نکن.»

 

 

 مزار شهید محمد علی خوش یزدانی شهید محمد علی خوش یزدانی

معاون دستهی نمازشبخوانها ؛ سه ماه پس از برادرش به شهادت رسید. مجروح شده بود، اما چند روز پس از عملیات به خط مقدم و بالای ارتفاعات بازگشت تا به ملکوت اعلی سفر کند و تو را برجای گذارد. وقتی به او گفتی که فرمانده‏تان (محمد وفایی زاده) به تو گفته بوده که شهید خواهد شد، چه همه گریست و با سوز و گداز گفت:«پس چرا به من نگفت؟!» و اکنون بنشین، اشکی بیفشان و به یاد داشته باش که
در مسلخ عشق جز نکو را نکشند ...!

 

 

مزار شهید تقی مولایی شهید تقی مولایی 

تقی مولایی، یکی دیگر از شهدای دستهی نمازشبخوانها . نزدیک‏ترین دوستت. دست در دست هم در مقر سرپل‏ذهاب قدم می‏زدید. به تو می‏گفت:«اگر می‏خواهی لذت عبادت را بچشی توبه کن» و می‏گفت:«من هم توبه کرده‏ام و حالا دنیا برایم قشنگ‏تر است.» و این گونه او سبک‏بار گشت و خرامید و رفت و این تویی که هنوز در گرداب فراموشی خود غوطه‏وری.

 

 

مزار شهید علی غلامی شهید علی غلامی

این نازنین را که به یاد دارید؟ [لینک]

 

 

مزار شهید محسن عطایی شهید محسن عطایی 

نام این شهید دلاور را هم به خاطر بسپارید تا عرض کنم.

 

 

آیا می توان حق مطلب را ادا کرد؟ 

شرح این قصه مگر شمع برآرد به زبان ...

 

 

 یاران شهید

نگران تو هستند!

 

 

 چه باید کرد؟

نظر شما چیست؟

 

 

 سردار لشکر شهید آقا مهدی زین الدین

فرمانده هم حضور داشت؛ با همان لبخند همیشگی. آخرین بار ۲۲ روز پیش و در همین مکان بعد از چند کلمه صحبت برای حضار، لبخندش را دیده‏ای. دلت می‏خواهد این لبخند از روی رضایت باشد.
راضی هستی سردار؟ به خدا از وقتی نهیب زده‏ای، نه در پی شهرت بوده‏ام و نه ثروت، بقیه‏اش با خودت. دستم را بگیر سردار، خسته‏ام. پاهایم دیگر توان رفتن ندارند. دل‏تنگم سردار. تا به کی با عکس‏هایتان سخن بگویم؟ دل‏تنگم. دستم را بگیر و مرا با خود ببر، تا به آسمان؛ تا بدانجا که نور قسمت می‏کنند. آقا مهدی؛ دستم را بگیر!

نظرات 7 + ارسال نظر
حاج علی شنبه 1 دی 1386 ساعت 08:16 ق.ظ http://akherat.persianblog.ir/

نه شب یلدا که هر شب و هر روزمان را باید با یاد شهیدان آغاز کنیم تا فراموشمان نشود که ارمغان خون آن دلاورمردان چه بود . تا فراموشمان نشود که در برابر این همه نعمت چه هزینه هائی ! نموده ایم .
ضمن تبریک اعیاد بزرگ قربان و غدیر آغاز زمستانی دیگر از طبیعت زیبای الهی را تبریک عرض نموده عمر با عزت شما را از درگاه حضرت حق مسئلت دارم .

سادات علوی شنبه 1 دی 1386 ساعت 04:02 ب.ظ http://www.pw-arzeshi.com

سلام علیکم
انشا الله قبول باشه
ولی گلایه بنده . اینه که برادر بزرگوار روزی توی این فصل انتظار جای پا تون رو می دیدم ولی الان هیچ خبری از تون نیست
موفق و موید الهی باشید

صبا شنبه 1 دی 1386 ساعت 08:53 ب.ظ

او...

سلام

قبول باشه...

من امروز خیلی اتفاقی سر از گلزار کوچیک یه روستای بین راهی در اوردم... کوتاه بود ولی...
ناامید نشدن؟؟؟

امروز فقط تو فکر خواهرای شهدا بودم. چه صبری... چه قدرتی... چه عظمتی...

....

قلمتون پاینده . وجودتون نورانی حضورتون سبز
ممنون

دعا بفرمایید

(به دوستانتون هم سفارش ماها رو میکنین دعامون کنن؟... )

سید فرهاد یکشنبه 2 دی 1386 ساعت 02:41 ب.ظ http://pakmardan.blogfa.com

ضمن عرض ادب و سلام خدمت برادر دلاور بزرگوارم امیر عباس عزیز.برادر مهربانم از اینکه دیر خدمت میرسم مرا ببخشید زیرا مدتی است سخت گرفتار نامردان روزگار در غریبی هستم.امروز که وقتی داشتم و اولین وبلاگ که وبلاگ شما باشد را دیدم خدا میداند کلی خوشحال شدم ودلم آرام گرفت.آرام بخاطر اینکه چهره زیبا و مردان خدا و همان ره روان آقا ابا عبدالله الحسین سلام الله علیها را دیدم که جان پاک خود را فدیا اسلام نمودند.ممنونم بریا مطالب زیبایتان مخصوصا از عکس های با ارزشی که در وبلاگ قرار داده اید
دست حق همیشه یارتان باشد
جانم فدایت یا زهرای مظلوم

نرگس یکشنبه 2 دی 1386 ساعت 03:46 ب.ظ http://mola.parsiblog.com

هوالحق
سلام علیکم ...خوبید ان شا الله ؟
داشتم آمار وبلاگمو نگاه می کردم که دیدم شما هم ما رو شرمنده کردید و تشریف آوردید به وبلاگ آقا ...نظر نداده بودید ...ولی خوب حضورتون خیلی خوشحالم کرد.
وبلاگ جدیدتون مبارک ...امروز سعادت دیدن وبلاگتون دست داد ...
مطلب خیلی قشنگی بود ...وقتی رفتم شرهانی همش با خودم می گفتم یعنی شهدا هنوز ازم نا امید نشدن؟؟ این جمله ی شما هم که دیدم ...حالم خراب شد باز !!ممنون
عکس های جالبی هم بود .بازم ممنون .
راستی من توی لیست کتاب هایی که قراره بگیرم! ویزای بهشت هم نوشته بودم ...برام خیلی جالب بود که شما نویسنده ی این کتاب هستید !! تعریفش رو زیاد شنیدم .
خیلی برامون دعا کنید .یا علی مدد و در پناه حق

نرگس یکشنبه 2 دی 1386 ساعت 03:59 ب.ظ http://mola.parsiblog.com

راستی شما هم زین الدینی(عشق شهید زین الدین ) هستید ؟؟
احتمال زیاد میدم جزء رزمنده های لشگر ۱۷ علی بن ابی طالب باشید .نه ؟؟ (اهل قم هم که هستید )
اجازه هست لینک کنم ؟؟خبرم کنید.ممنون

ابوالفضل پنج‌شنبه 6 دی 1386 ساعت 01:42 ب.ظ http://abolfazl2321.persianblog.ir

با عرض سلام و تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم و هفته بزرگداشت مقام امامت و ولایت...
خدا خیرت دهد که لایق شدی و زایر دیار بهترین ها...
خوش به سعادتت دعایم کن تا من نیز لایق زیارتشان شوم.
اجرکم عندالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد